mandag den 19. marts 2012

Sidste dag i Lima og første i Cuzco

Her er en videoblog om vores sidste dag i Lima.
http://www.youtube.com/watch?v=gGq2Sc8Gdck&feature=youtube_gdata_player

Efter 21 timers luksus bus ankom vi til Cuzco i eftermiddags. På vej op så vi masser af bønder, som arbejdede i marken. Alle kvinderne havde en høj bulet hat på og farverige klæder, så det var lidt et specielt syn.
Cuzco i sig selv er meget speciel. Det er slet ikke så moderne som Lima, trods de flere turister.
Her er ikke 28 grader som i Lima, men om dagen er der shortsvejr (vi er heldige at regnsæsonen slutter i slutningen af marts) men om aftenen bliver der koldt heroppe - så er rigtig glad for at have medbragt min uldsweater mormor har strikket.
Vi har slappet af hele dagen - jeg er desværre en smule højdesyg, men regner stærkt med at være rask i morgen! For i morgen skal vi ned i den hellige dal og se en masse inka ruiner. Det bliver så spændende!!

Billeder: Aftensmad i Cuzco, kvalmearmbånd redder mig for køresyge i bjergene, Anne Kathrine på en af Miraflores' strande
Ny vil jeg sove så jeg kan blive helt på toppen igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar