tirsdag den 7. februar 2012

5 uger før afrejse

Hobro, København, Frankfurt, San Juan, Panama og endelig efter 1½ døgn når vi Lima!
Så står den på Peru, Bolivia, Chile, Los Angeles, Roadtrip, Washington og New York de næste 90 dage. I dag - 5 uger før afrejse, sidder jeg på min fridag og læser om Peru, kigger på de første par dage i Peru, ordner forsikring og kreditkort. Nøj hvor er jeg spændt! Og selv om der kun er 5 uger tilbage, så kommer der godtnok til at ske en masse de næste uger! 
Lige nu er Anne Kathrine i Istanbul og når hun kommer hjem i næste uge, står den på skiferie for os begge to, men i forskellige uger. Og derefter har vi én uge inden afrejse. 

Men nu vil jeg fortælle lidt om bloggens funktion på rejsen!
I venstre side er der en oversigt over de forskellige indlæg, som bliver skrevet og disse er inddelt i årstal og måneder, så det er letter at følge kronologisk. 
Over indlæggene og under blogoverskriften og forsidebilledet er der en linje med billeder fra mit picasaweb album samt et link der til. Og der vil vi uploade de fleste billeder.
I højre side øverst kan i følge mine twitter oploads, så vi hurtigt kan give opdateringer om hvad vi har lavet, hvor vi er og hvad der nu ellers kunne være spændende at fortælle kort og hurtigt. 
Og nederst til højre er et link til min youtube bruger. Trykker i på filmen, kommer den frem aller øverst på bloggen. Her vil vi ligge videodagbøger ind, så vi lettere og hurtigere kan fortælle, hvad der sker på vores tur.

Ellers kan i også ansøge mig på skype, søg på Cecilie Wirenfeldt. Eller Anne Kathrines skype (niner1991).

Det bliver vildt, og vi glæder os så meget :)

Kys og kram fra Cecilie 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar